środa, 25 grudnia 2013

Świąteczne 100% heartmade

Święta BN to czas obdarowywania się prezentami. Uwielbiam je dostawać! Jak każdy zresztą... 
Najbardziej cieszą mnie podarunki handmade. Darczyńca musi włożyć całe swoje serce, wolny czas i kawałek talentu w przygotowanie prezentu. Właściwie to takie heartmade! :-)
W te święta zapragnęłam podziękować pewnej osobie za to, że od czasu do czasu pomaga mi (niech szczegóły pozostaną tajemnicą). Postanowiłam obdarować ją, a właściwie jej wnuki, moimi uszytkami. I tak powstały w przeddzień Wigilii, dwie apaszki w stylu żeglarskim. Wszak mieszkamy w Cudnej Krainie Tysiąca Jezior!




Apaszki mają regulowane zapięcia - kolorowe napy. Z jednej strony - żeglarski wzór, a z drugiej - ciepłe minky w kolorze arbuzowej czerwieni. Dodatkowo wyposażyłam je w kolorowe metki. Metka - rzecz niezbędna! Każda mama to wie! ;-)


Do apaszek dołączyłam moje pierniczki. Też heartmade. ;-) Prezent czeka jeszcze pod choinką. Po świętach trafi w odpowiednie ręce.
Mam nadzieję, że ciepłe apaszki będą doskonale służyć dzieciom i cieszyć oko babci i mam.


Udanego biesiadowania...

Pozdrawiam 

M.



2 komentarze:

  1. Piękny prezent, piękne apaszki! Zazdroszczę talentu, ja mam dwie lewe ręce niestety! majka (z maków)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Oj tam, oj tam... tak się tylko mówi, że brak talentu... ;-) Pozdrawiam

      Usuń

Miły Gościu, proszę napisz co Ci w duszy stuk_ _ _ stuk_ _ _ stukocze. Twoja opinia jest dla mnie bezcenna.