wtorek, 12 grudnia 2023

Świąteczne powitanie. Wianek na drzwi/tablicę.

Hej!

Lubię tworzyć okolicznościowe wianki na drzwi. Mam już ich sporą kolekcję. Zmieniająca się pora roku albo nadchodzące święta są idealnym pretekstem do zmiany dekoracji. Mało tego, to samo robię w moim miejscu pracy. Z tym, że wianek wisi nie na drzwiach, lecz na tablicy kratkowej w centralnym punkcie gabinetu. Subtelna ozdoba świątecznie wita każdą wchodzącą do pomieszczenia osobę. 

Oto jeden z nich. Wykonałam go już rok lub dwa lata temu, mimo to nadal cieszy moje (i nie tylko moje) oko. ;-)


Wykonanie takiego wianuszka jest banalnie proste. Wikliniany wianek jako baza, sztuczne gałązki choinki (w Kiku mają sztuczne rośliny wyglądające bardzo naturalnie), drewniana figurka, wstążka w kratę (duży wybór w Rossmannie). Dodatkowo szyszki zebrane z podwórka, ususzone plastry pomarańczy, anyż i laski cynamonu, cukrowe gwiazdki to naturalne akcenty. 
 



Jak niewiele potrzeba, aby stworzyć coś ładnego i wprowadzić się w świąteczny nastrój.

Do zobaczenia wkrótce.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miły Gościu, proszę napisz co Ci w duszy stuk_ _ _ stuk_ _ _ stukocze. Twoja opinia jest dla mnie bezcenna.