piątek, 13 września 2013

SNAPAZOO. Kreatywna zabawa dla małych i dużych

Pewnego razu, szukając inspiracji w sieci, znalazłam genialną zabawkę! Tak bardzo mi się spodobała, że postanowiłam ją uszyć...

Została ona wymyślona w USA przez artystę i projektanta – Ross'a Miller'a. Snapazoo wykonane jest jedynie z materiału w określonym kształcie i nap umieszczonych w strategicznych miejscach. Wystarczy tylko spiąć ze sobą odpowiednie napy, żeby otrzymać zwierzaka. Podobno można stworzyć aż 25 (a może i więcej?!) zwierzątek! Ja cały czas ćwiczę... ;-)
Moje Snapazoo jest bardzo kolorowe. Jedna strona jest wzorzysta, a druga jednolita. Napy też są w różnych kolorach. Dodatkowo wszyłam dwie metki, bo dzieci je uwielbiają! ;-)



Mała ściąga: 


Właściwie to takie tkaninowe origami. 
A teraz kilka moich snapkowych zwierzątek: 
Lisek:


Niedźwiadek:


Słoń:


I świnka:


Cały geniusz tej zabawki tkwi w prostocie, dlatego tak mnie zachwyciła. 
 
Szablon Snapazoo i schemat rozmieszczenia nap znajdziesz tutaj: http://www.kamsnaps.com/How-to-Make-a-Snapazoo-67.html

Oficjalną stronę Snapazoo znajdziesz tutaj: http://snapazoo.com/makeanimals.html

Niech żyje KREATYWNOŚĆ!:-)

Mam nadzieję, że jeszcze tu zajrzycie. :-) 

Pozdrawiam


 

9 komentarzy:

  1. Genialna :)
    Dla mnie to ostatnie to krówka, a nie świnka, ale i tak jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł ! super.. tylko trzeba mieć sprzęt do robienia nap..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napownica nie jest potrzebna! Kupiłam zestaw metalowych nap w sklepie internetowym Stoklasa. W środku jest też mini praska. Wystarczy tylko zbić napy, przy użyciu tej praski, młotkiem. I gotowe!

      Usuń
  3. O rany, jakie genialne!
    Super Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, SnapaZoo to supergenialna rzecz. Cały jej urok tkwi w prostocie. :-)

      Usuń
  4. Dzięki za inspiracje! Mój synek ma co prawda dopiero 5 mcy ale zabieram sie za szycie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę i czekam na zdjęcie Twojego Snapka. :-)

      Usuń
  5. hej, super sprawa. Czym nabijałaś napy?

    OdpowiedzUsuń

Miły Gościu, proszę napisz co Ci w duszy stuk_ _ _ stuk_ _ _ stukocze. Twoja opinia jest dla mnie bezcenna.