sobota, 28 marca 2015

Flanelowa koszula nocna. Mój krok milowy w szyciu

Kawałek miękkiej tkaniny flanelowej dostałam w prezencie (ThankUAga). W pierwszej chwili pomyślałam, że najlepiej nadaje się na piżamkę dla Ewy. Potem nadeszła chwila zwątpienia... Hmmm, przecież nigdy dotąd nie uszyłam ubrania. To dla mnie „szkoła wyższa”! A jednak zaryzykowałam...
Skorzystałam z „kupnej” piżamki i odrysowałam jej fason, wykroiłam materiał (z lekko drżącą ręką) i uszyłam ją kroczek po kroczku. Nawet to, że w mojej maszynie do szycia brakuje stopki do overlocka nie stanowiło dla mnie większego problemu. Od czego jest zygzak!? ;-)
Tak, udało się! Piżamka jest ładna, ciepła i została zaakceptowana przez małą Ewkę - a to najważniejsze. :-)
 






Uszycie ewowej koszuli nocnej dało mi odwagę do planowania kolejnych hand made'owych ubranek. Teraz już wiem, że na piżamce się nie skończy. Pewnie dlatego, że uwielbiam patrzeć na moją Ewkę brykającą po domu w ubranku, które wyszło spod mojej igły. 


Pewnie sądzicie, że moja euforia jest ciut na wyrost? Przecież taka piżamka to nie jest megaskomplikowana rzecz do uszycia. Być może... Ja jednak pamiętam czas, jakieś 2 lata temu, gdy stworzenie ściegu w perfekcyjnie prostej linii było dla mnie nie lada wyzwaniem. ;-) HiHi 

Do następnego!
Pozdrawiam


3 komentarze:

  1. Brawo!!! Dla mnie euforia, jak najbardziej zrozumiała i wcale nie na wyrost. Uszycie czegoś dla swojego dziecia daje mnóstwo radości i cieszy bardzo. I czy to zabawka, kocyk...A ubranko mysle, ze cieszy bo na dzieciu caly czas i widac dzieło i podziwiać można. Dla mnie ubranka to wyższa szkoła jazdy ;) Wykończenie przede wszystkim. Także dla mnie naprawdę super piżamka i jeszcze raz BRAWO
    Buziaki. Pozdrawiamy wiosennie :)
    I zapraszamy do nas. Już za chwilę nasz debiut w Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo Mama! Przypominam tylko, że moja koleżanka MONIKA wszystkiego uczy się SAMA..!

    OdpowiedzUsuń
  3. Did you know there is a 12 word sentence you can tell your man... that will induce deep feelings of love and impulsive attractiveness for you deep inside his chest?

    That's because hidden in these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's instinct to love, adore and care for you with his entire heart...

    12 Words Will Trigger A Man's Desire Response

    This instinct is so hardwired into a man's brain that it will make him try better than ever before to build your relationship stronger.

    In fact, fueling this dominant instinct is absolutely essential to achieving the best possible relationship with your man that the instance you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You will instantly notice him expose his mind and heart for you in a way he haven't experienced before and he will perceive you as the one and only woman in the galaxy who has ever truly fascinated him.

    OdpowiedzUsuń

Miły Gościu, proszę napisz co Ci w duszy stuk_ _ _ stuk_ _ _ stukocze. Twoja opinia jest dla mnie bezcenna.