środa, 27 listopada 2013

B-DAY. A na deser...

... torcik urodzinowy serduszkowy w polewie kropkowej! 


Apetyczne truskawy oraz świeczka (+płomyk) zostały zrobione z filcu. Tiul udaje serwetkę. Gdzieniegdzie migoczą różowe cekiny.
To już ostatni atrybut małej Solenizantki. Poznaliście już wszystkie moje urodzinowe uszytki. Powstał z tego niezły zestaw.
Bluzka będzie fajną pamiątką. Tort, korona i tutu będą ciekawymi rekwizytami do zabawy.





No i tak smutny listopad upłynął nam pod znakiem urodzinowej zabawy. Było wesoło i kolorowo! Mam nadzieję, że choć trochę poczuliście ten klimat i bawiliście się z nami.
Co przyniesie grudzień? Hmmm... jeszcze nie wiem. :-)

Pozdrawiam Was ciepło. 

Mam nadzieję, że jeszcze tu zajrzycie... Czekam tu na Was! ;-)

Przypomnij sobie cały urodzinowy zestaw: Plan B, urodzinowa korona, urodzinowa koszulka, urodzinowa tutu tutorial

5 komentarzy:

  1. cudowności:) zachwycam się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszło :) Solenizantka na pewno zadowolona z takiej uczty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :-)))) Miło, ach jak miło, że się Wam podoba! :-* Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. :-D Witam, Joanno! Już zadomowiłam się w domku z książkami i pozostanę Twoim gościem już na dłuuuuugi czas. Książki dla dzieci to moja wielka słabość, zaraz po szyciu (rzecz jasna!). ;-) Pozdrawiam.

      Usuń

Miły Gościu, proszę napisz co Ci w duszy stuk_ _ _ stuk_ _ _ stukocze. Twoja opinia jest dla mnie bezcenna.