poniedziałek, 11 listopada 2013

"PLAN B"

Ostatnie dwa tygodnie przygotowywałam poszczególne elementy mojego tajnego/poufnego "PLANU B". Dziś nadszedł moment, w którym zdradzę Wam naszą tajemnicę... 
Dziś mamy święto... Nasze święto... I nie mam na myśli Święta Niepodległości... 

 "PLAN B" = PLAN B-day! 


Tak! Dziś - 11 listopada moja mała kruszynka Ewa obchodzi swój ROCZEK! :-))))))
A tak niedawno chodziłam z wieeelkim brzuszkiem, z utęsknieniem czekałam na każdy ruch i każdą czkawkę maleństwa. A potem trwałam 2 dni w cierpieniu, bólu i lęku, by w końcu zobaczyć, usłyszeć i natychmiast zakochać się, miłością najczystszą w swojej postaci, w Niej. I tak trwam w tej miłości, która z każdym dniem staje się silniejsza...

STO LAT MALEŃSTWO!


Ewowy roczek zasługuje na szczególną oprawę! Dlatego powstały cztery atrybuty małej Solenizantki. Nasi urodzinowi goście poznają je już dziś. Jedną z tych rzeczy będą mogli nawet przymierzyć, inna może pobudzić apetyt. ;-) Niewątpliwie każda będzie miła dla oka.
A Wam będę powoli dawkować przyjemność odkrywania tajemnicy...

 




Już dziś zapraszam Was na kolejny post. Tym razem powiem wszystko na temat pierwszego atrybutu małej Solenizantki Ewy.

Świętowanie czas zacząć!

Do zobaczenia :-) 

Żeby poznać tajemnicze rekwizyty kliknij:urodzinowa tutu, urodzinowa korona, urodzinowa koszulka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miły Gościu, proszę napisz co Ci w duszy stuk_ _ _ stuk_ _ _ stukocze. Twoja opinia jest dla mnie bezcenna.