piątek, 18 kwietnia 2014

Nie mam się w co ubrać! Wiosna i ptasi pokój

Na moment zamilkłam, bo pochłonęło mnie urządzanie pokoju naszej małej Ewy. Poszło nam dość sprawnie i szybko. Oto efekty. :-) 

Najpierw wkład własny. Na okoliczność nowego wnętrza powstał obraz pod przewrotnym tytułem "Nie mam się w co ubrać!". Każda prawdziwa kobieta powtarza to zdanie minimum raz w tygodniu. ;-) 
Stary szarobury obraz dostał nowe życie. Ramę pomalowałam na biało, bohomaz zakryłam papierem do pakowania prezentów. Z kolorowych papierków wykonałam, metodą origami, letnie sukienki. Prościzna! A efekt bardzo oryginalny, dziewczęcy, uroczy.
 

   
   
Bardzo pomocny instruktaż składania papierowej sukienki techniką ORIGAMI:


Półki na przyprawy z Ikei (9,90 zł za sztukę) pomalowałam białą farbą. Takim sposobem powstały półeczki na książki. Pięknie eksponują kolorowe okładki! Ewa sama chętnie po nie sięga, przegląda i wkłada z powrotem na miejsce. Genialny, tani sposób na upiększenie dziecięcego pokoju i rozkochanie dziecka w czytelnictwie. Polecam! :-) 



Kura gimnastyczka doskonale sprawdza się w roli stopera do drzwi.


Biglova też ma swoje miejsce. 


Sama nie wiem kiedy, nasz pokój nabrał ptasiego akcentu. 





W ptasim pokoju musiała znaleźć się budka dla ptaszków wykonana własnoręcznie przez Marcinija. Mogę się na nią gapić bez końca. Piękna jest!


Już od dawna marzyłam o domku dla ptaków. To chyba dlatego, że na naszym podwórkowym drzewie wiszą dwie kolorowe ptasie budki. Zawsze gdy je widzę, buzia mi się uśmiecha. To jedna z nich. Zdjęcie zrobiłam rok temu. Prawda, że cudna?!?


Powstał nam pokój "bez parcia na Myszkę Miki" (czy innego gada), za to z delikatnym ptasim akcentem.... i bardzo ikeowski. A co tam! 



My tu urządziłyśmy i jest zabawa! ;-)


A po trudach remontu odpoczywamy na działce. Grzejemy się w wiosennym słonku, słuchamy ptasich śpiewów, podziwiamy kolorowe kwiaty i troszkę przeszkadzamy Babci w sadzeniu pomidorów. :-) 



Pozdrawiam wiosennie

Wesołych Świąt! :-*


2 komentarze:

  1. Bardzo fajny ptasi pokój :)
    Obrazek z origamowymi sukienkami pomysłowy i oryginalny. Super!
    Zdrowych i spokojnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) O to to... zdrowych, bo właśnie nam zdrowia zabrakło... Ech...
      Pozdrawiam i Wesołych! :-)

      Usuń

Miły Gościu, proszę napisz co Ci w duszy stuk_ _ _ stuk_ _ _ stukocze. Twoja opinia jest dla mnie bezcenna.